I goda vänners lag

Hej och gokväll, jag är precis hemkommen från en middag med tjejligan. Fru Blomqvist bjöd hem oss på middag. Således har jag tankat energi ikväll.



Efter en utsökt middag slog vi oss ned i husets biosalong. På bilden ser ni Helene, Karren, Sirpa, Viktoria och fru Blomqvist. Mina vänner sedan gymnasietiden.



Bilden är inte jättebra, om ni tittar noga ser ni att det visades en film från bröllopet. Proffsigt så proffsigt.



Filmen var fantastiskt fin. Några av oss fick tårar i ögonen under filmvisningen. Tänker inte tala om vilka :-))
Härligt att se all denna kärlek och lycka.

Tack Marie för en trevlig middag & Tack Karren för skjutsen hem. Åh tjejer vad det var trevligt att ses!

- - - - - - -



Denna Paparazzi bild tog jag och Sirpa till dig Vinkan :-))

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Malin

Så vems huvud syns på bilden om man får fråga? :)

2009-11-10 @ 11:44:09
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Mammaxtre

Eagle Eye Cherry :-))

2009-11-10 @ 17:42:51
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Marie B

Tack själva. Det är så mysigt att träffas.

Veckan har varit hektisk men sitter nu på jobbet. Ska hem och packa för att åka till Malmö på utbildning på månd till tis. Vi ses.

2009-11-14 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0