Kärt återseende

Lördag kväll och klockan är snart 22.30. Jag har bestämt mig för att vara uppe till sent denna lördagkväll. Jag vill få ut vad som går av detta dygn. Ni som läst mitt inlägg från imorse vet att jag fick en bra start på dagen. Det var härligt! För fort blev klockan på tok för mycket och sedan dess har det varit full fart framåt. Har även hunnit med ett tvättpass i tvättstugan. Marcus och jag fick kvalitetstid i Skärholmen. Med oss hem följde även annat än jeans :-))



På väg hem från Skäris stannade vi till vid Pizzerian Basilica för att köpa med oss lunch hem. De har de godaste pizzorna. På Basilica träffade jag min fd svägerska Anette och min brorsdotter Emelie. Ett mycket kärt återseende. Det visade sig att Anettes sambo arbetar som pizzabagare på Basilica. Anette pizzorna var mycket goda. Min Parma pizza var perfekt. Detta är ett ärligt svar, vilket var vad du önskade :-))

Efter middagsmaten kikade jag och Melker på Dansbandskampen. Han ville så gärna se kvällens program. Vi hade en mysstund i soffan och var överens om att Date skulle få guldstjärnan.

Båda mina söner susselirurar i skrivande stund. Lugnet har infunnit sig här hemma. Funderar på att njuta av att bläddra i några tidningar jag fick av min vän Marie KJ i fredags. Än är det inte läggdags....

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Fembarnsmamman

Vad härligt att du har haft en så bra lördag!

2009-11-14 @ 23:14:45
URL: http://ennylivsstil.blogg.se/
Postat av: Anette

Det var det verkligen..ett kärt återseende! Länge sen vi träffades, kanske blir fler tillfällen nu när vi har en gemensam träffpunkt :)

Vår pizzabagare hälsar! :))

2009-11-15 @ 19:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0