Min fredag

God morgon, har en toppenbra start på en förhoppningsvis härlig lördag. Efter morgonens grötfrukost tog jag med laptopen och en kopp kaffe och la mig till sängs. Ligger således i min säng och bloggar samtidigt som jag njuter av mitt morgonkaffe. Snart väntar städning, inhandling av jeans till Marcus samt hockeykörning. Först ska jag njuta lite till av denna sköna lördagmorgon.




Min fredag började med en urladdning på dagis. Har inte ett dugg dåligt samvete! Dagisfröken sa att hon letat efter mössan!!! Hon hade fasiken inte letat, den låg där jag lagt på morgonen. Bedrövligt dåligt! Det vet hon nu om att jag tycker. Var så arg att mina ögon fylldes av tårar. Det var svinkallt ute i torsdags och hon lät Lillfisen leka ute utan mössa för att hon inte orkade leta.  Första gången jag känner mig besviken på dagis.




Kvällen avvek från hur våra fredagkvällar vanligen se ut. Vi tillbringade kvällen med våra grannar Anne-Marie och Robban. Kvällen till ära var vi barnfria. Vi åt god mat på Olerays. Marcus var så snäll och ställde upp som barnvakt. Han och Melker hade fredagsmys hemma. Tack snälla Marcus för hjälpen!

00

Kvällen avslutades med bio. Vi såg Flickan som lekte med elden. Galet bra film.  Nu ser jag fram emot att få se film nummer tre i ordningen. Den har premiär den 27 november. Jag har inte läst böckerna varför jag inte har en aning om vad som väntar. Är lite glad för det.


Må så gott


Kommentarer
Postat av: Marie B

Jag har läst böckena och kan berätta om du vill.... Puss på dig.

2009-11-14 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0