Mörka november

Hej på er, sitter och bloggar i väntan på att lillfisen ska somna. Även idag är han trögare än vanligt. Vi har varit bortskämda med honom. Jag är inte van med att han har svårt att slå sig till ro. Nåväl, så snart han somnat ska jag njuta av en dusch, för att sedan gå och lägga mig tidigt denna kväll. Är trött och sliten och behöver sömn. Att november månad känns mörkare än någonsin gör inte att sinnet blir lättare direkt. Fasiken vilken trist månad detta är!
Herrarna i denna familj är på A-lags match i Scaniarinken.  Jag ska njuta av att "nästan" vara ensam hemma. Ibland är detta inte så tokigt alls. Tycker om tystnaden. Detta så länge det bara är ibland.

Sirpa, igår svängde jag förbi Malin. Hon blev glad och kunde ha allt som jag köpt. Kul!

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker oxå om tystnaden på kvällen när barnen lagt sig & Tobias är på träning eller match.

Jag håller med dig, fy, usch & blääääää fär den här tråkiga månaden. ALLT är bara grått & trist!

Hoppas att du fick sova & att du får se solen lite idag.

Kramisar<3

2009-11-18 @ 13:00:19
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0