På tu man hand

En röst i natten skulle kunna bli en bra inledning på detta inlägg. Klockan närmar sig lördag.

Idag har jag haft en bra dag. Tro det eller ej, men idag började jag dagen med ett pass på gymmet. Nu har jag klivit över tröskeln. Nu ska ryggen stärkas med muskler. Hoppas innerligt på träningsvärk imorgon.



Ikväll fick jag och kärleken en stund på tu man hand. På tu man hand kanske kan ifrågasättas när jag tänker efter. Vi gick på premiären av "Luftslottet som sprängdes". Vi var inte ensamna i salongen direkt. En mycket bra film. Hoppas, hoppas att det kommer en nr 4. På bilden ovan ser ni Malin med Melker i sitt knä. Malin var barnvakt kvällen till ära. Marcus hade hockeyträning och kunde inte ställa upp.

Jag vet att jag tråkar ut er med mitt eviga tjat om tid och på jakt om tid. Idag trodde jag i min enfald att jag efter bion skulle hinna att köra flyttkartonger från Malins boende i Södertälje hem till oss. Problemet var att vi gick ut från bion ca 23.30. Trodde även att jag skulle hinna städa lite efter att jag lagat middagsmaten ikväll. Något jag inte heller hann. Men, jag hann gå på bio med mannen i mitt liv. Städa och plocka ned julen från vinden, det får bli morgondagens bestyr.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0