Sköna söndag

Go kväll kära bloggläsare,



Efter en lugn och skön förmiddag hemma for vi till Scaniarinken för att se SSK förlora med 2-4 mot Haninge. Matchen var skitbra, vilket var otroligt roligt! Extra roligt var att Marcus gjorde en mycket bra match. Är svackan över nu månne? Jag hoppas att denna match ger energi och att svackan flyger sin kos.



Denna bild är tagen i slutet på matchen. Femman (tredje femman) som ni ser ovan fick inte spela i slutet. Min högst personliga åsikt är att denna femma gjorde bäst ifrån sig under matchen.



Efter matchen åkte vi till VAG och Bilia för att kika på bilar. Fasiken vad dyrt det är med bil.... 
Har även svängt förbi hos Malin en snabbis. Detta för att lämna flyttkartonger. Japp hon ska flytta. Därefter åkte vi till Café Rosenhill. De har oerhört goda smörgåsar på hembakat rågbröd. Bilden på tavlan med tänkvärda ord är tagen där. Efter en trevlig fikastund åkte vi till min mormors grav.



Väl hemma hjälptes vi åt i köket med middagsmaten. Jag tycker om när vi är ett team i köket jag och Kärleken.
Efter middagen överaskade han med att göra eget godis. Choklad med turkiskpeppar & Choklad med flingsalt. Gott så gott!

Jag är nöjd med denna sköna söndag. Nu har jag energi att klara av arbetsveckan som väntar.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Jessica

När du är i Rosenhill nästa gång så är du självklar välkommen hem till mig på fika! tar ju bara 10 min till oss från Rosenhill.

Kram // Jessica Pessica Luntan Tuntan:)

2009-11-23 @ 13:51:18
Postat av: Marie B

Hello vännen!

Det är så mysigt att läsa din blogg.

Jag har haft en tuff helg med Camilla samt att jag jobbar.

Lite trött men ska vara lite mer ledig mot slutet av veckan. Du ger mig kraft.

Hälsa Malin så gott, och hoppas att hon trivs bättre dit hon flyttar för det är väl inte hem?

2009-11-23 @ 15:09:54
Postat av: Anonym

Tävling pågår!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

Postat av: Anonym

Tävling pågår!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

Postat av: Mammaxtre

Marie B: Tack för fin kommentar. Vad du är gullig. Malin ska flytta hem igen. Borta bra men hemma bäst :-)



Jessie: Tack för kommentar och inbjudan. Ska tänka på det nästa gång. Kramkram

2009-11-23 @ 20:01:16
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0