Skumt!

God morgon, gårdagens (långa) inlägg var som bortblåst när jag nu loggade in. Finns inte ens arkiverat. Skumt är bara förnamnet!

Min söndag i korta drag:



Förmiddagen ägnades åt att bygga med lego i Lillfisens rum. Kvalitetstid med yngsta sonen helt enkelt.



Eftermiddagen tillbringade vi hos olika bilhandlare. Bilen ovan blev favoriten. Vill understryka att bil är inte superviktigt för mig. Jag kan köra en skruttbil lika gärna. Den ska ta mig från A till B. Vidare måste bagage utrymmet möjliggöra plats för en hockeyback (helst två) samt för storhandling. Finns många fina bilar. Fasiken vad dyrt det är, helt sjuka priser. Jag är inte beredd att lägga mycket pengar på en bil. Blir dyrt även med en bil som inte kostar supermycket.



Förkvällen tillbringades i Nacka ishall. På bilden ser ni Lillfisen som för en kort stund följde matchen. Förlust med 3-1. Matchen hade mer att önska, tyvärr.

Möjligen skrev jag inlägget som försvann på tok för sent på kvällen. Bergis sparade jag inte innan jag släckte ned.
Fast det tror jag nog att jag gjorde. Skumt!

Ha en bra måndag

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Lotta, de absolut bästa bilarna hittar du ju här http://www.toyota.se/

2009-11-16 @ 07:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0