Snart, snart

Hej och God morgon, 

Försökte spika bort min huvudvärk i under gårdagskvällen. Kan tala om att jag nästan somnade. Jag älskar min spikmatta! Huvudvärken dämpades en aning. Vaknade dock imorse och kände att den inte riktigt släppt taget.

Denna Torsdag har jag bävat för länge och väl. Ikväll ska jag först på ett Årsmöte med styrelsen och medlemmar från samfälligheten. Ett måste möte för mig. Med det menar jag att jag inte hade gått om jag inte känt mig tvungen. Dumma jag som inte avsäger mig uppdraget får skylla mig själv. Jag ska gå på mötet med förbehåll om att smita iväg tidigare. Detta för att jag ska åka till Scaniarinken och städa läktarna efter kvällens A-lagsmatch. Inte heller så roligt. Dock brukar vi vara många som städar, varför det aldrig blir jättebetungande. Framför allt ger det pengar till lag-kassan. 

Snart, snart är det helg igen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0