Dan för dan...

Hej på er alla, som ni ser har jag en ny header. Känner mig nöjd med den. Tack snälla Malin för hjälpen, hade jag ALDRIG klarat själv :-)) Hade helst velat haft en gruppbild på mina barn, men hade inte tillgång till någon bra bild.
Kan inte minnas när jag senast åt frukost tillsammans med mina tre barn samtidigt. Det var härligt att få göra denna morgon. Speciellt med tanke på att det är dan före dan. Imorgon vid denna tid sitter jag och Sirpa på flyget. Då är vi på väg till NY.

Jag är ledig idag. Tänkte döva det dåliga samvetet genom att umgås med Melker hela dagen. Vidare ska jag ägna mig åt att packa. Först måste jag dock komma på vad som skall packas ned i resväskan. Ett I-lands problem, men fy vad svårt det är. Inte för mycket & inte för lite. Vardag & middag på restuarang. Skor att klara av att gå i hela dagarna & skor till kvällen. Några av er som läser förstår säkert vad jag menar.

Bilder på mina barn tagna i dag.

 

Malin



Marcus ( denna bild hade jag plötsligt som bakgrundsbild på mobilen)



Melker

Denna anteckningsbok från Ordning & Reda skall med till NY.



Är supernöjd med detta köp som jag gjorde för lite sedan. Framsidan skapar man själv med bilder. Plats för fler bilder på insidan. Flikarna sätter man dit själv. Platsfickor finns bak i boken. Där har jag placerat utskrifter om NY som jag vill ha med mig,  samt även kopia på pass, kopia på inresetillståndet, samt mitt försäkringsnr om så skulle behövas. Flikarna har jag inte namngivit ännu. Har för avsikt att under en av flikarna skriva lite om vad vi gör och vad vi besöker. Jag som älskar anteckningsböcker är väldigt nöjd.

Nu måste jag upp på vinden för att hämta ned resväskan, här ska packas.


Kommentarer
Postat av: Jessica

ha en jätte trevlig resa!

Kram // Jessica

2009-10-20 @ 13:20:24
Postat av: Jenny

Hoppas att ni får världens bästa resa! Åhh, jag är så avis - det är verkligen en dröm att någon gång i livet få komma till NY - att få sitta och ta en kaffe o titta på folk i Central Park.

Massor av kram

Jenny

2009-10-20 @ 16:56:13
Postat av: maribella

Tur att du dövat ditt samvete idag, för jag hoppas verkligen att du INTE har dåligt samvete under er resa! Njut, upplev, ät, lukta, känn , shoppa, fota, skriv.....

Ha det så jättehärligt!

Kram Maribel

2009-10-20 @ 18:45:58
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Marie KJ

Vafalls! Är det inte mannen/kärleken på bild i bloggen? :)

//Magnus

2009-10-20 @ 19:05:20
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Magnus, du är rolig du!

2009-10-20 @ 19:45:03
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Marie KJ

Dåligt samvete???? För vaddå? Du är inte klok.

Ha en underbar resa vännen min!

2009-10-20 @ 21:41:03
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ha världens bästa resa mami :)

2009-10-21 @ 01:03:57
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Tack snälla ni för alla kommentarer. Jag ska göra mitt bästa för att ha en trevlig resa. Kram till er alla från mig.

2009-10-21 @ 05:34:41
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0