Hemma igen

Hej på er, jag är hemma igen efter att ha tillbringat två "tuffa" dagar på Hässelby slott. Fick möjlighet att hämta Lillfisen på dagis tidigare än normalt,  vilket gladde både mig och honom. Det var som balsam för själen att få krama om honom. Skönt att ha en familj att tanka kärlek och energi hos.



Denna oljelampa prydde nästintill varje bord i ena delen av slottets närliggande lokaliteter. Fin tycker jag.

Svärmor kom på ett blixtbesök i kväll. Mycket trevligt. Hon har energi som få den kvinnan.

Må så gott




Kommentarer
Postat av: maribella

Jaha....då kom mitt inlägg en dag för sent då...!

ha en bra kväll!

2009-10-07 @ 20:10:46
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0