Hemma på besök

Hej alla glada och lyckliga bloggvänner,
här sitter jag nu tillsammans med mina äldsta barn. Så trevligt så trevligt!
Lillfisen sover. Han somnade med vetskap om att han får sällskap vid frukostbordet av båda sina syskon.



Malin vid middagsbordet. Nöjd över mammas mat :-))

Slutligen måste jag skryta över Marie KJ.s son Lukas Kilström. Gå in på länken så förstår ni varför. http://www.swehockey.se/Startsidesnyheter/2009/Oktober-2009/JuniorkronornaTeam-20s-tva-trupper-uttagna/

Nu har jag inte tid att prioritera bloggandet. Nu skall jag umgås med mina äldsta barn.
Nytt inlägg imorgon för er som vill.

För er som undrar närmar sig New York med stormsteg :-))












Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej gumman, du är jättevälkommen till NY! Ta med varma kläder för det har blivit kallt. Ring när du kommer fram! 1 917 858 9542. Kram!!

Och tack för en trevlig blogg!

2009-10-20 @ 01:02:18
Postat av: Marie B

Härligt att ha barnen hemma. Det saknar jag just nu. Ha det helt underbart I NY. Puss.

2009-10-20 @ 07:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0