Ingen koll

Hej Gisela, Maribel, Marie KJ, Marie B, Sirpa, Blenda, Jessica, Jenny, Malin, Gunilla och alla ni andra som hittat hit. Att blogga innebär att man inte har någon som helst koll på vilka som följer ens blogg. Namnen ovan vet jag tittar in ibland då de lämnat spår efter sig genom att de lämnar kommentar emellanåt. Detta uppskattas, tack snälla ni. Gunilla vet jag läser bloggen. Det har Viktoria och Mickaela skvallrat om :-)) Tack alla ni som besöker min blogg. Hade jag inga läsare fanns det ingen mening med att fortsätta bloggandet, då kunde jag lika gärna sluta. Kan tro att endel som vet att jag bloggar och möjligen följer den i smyg tycker att det är barnsligt. Vet också att många uppskattar att följa min vardag och mina reflektioner genom cyber rymden. Framför allt tycker jag att det är galet skoj att blogga. Väldigt skönt att skriva av sig, samt avsluta varje dag med att göra en reflektion. Vidare har jag genom mina barns hjälp lärt mig en hel del om datorn och dess funktioner.
Appropå det så har Malin, min dotter, lärt sig göra egna header. Nu har hon lovat att hjälpa mig så att jag kan få en mer personlig framsida i bloggen. Har bara ingen aning om hur jag vill att den ska se ut. Måste fundera på det.

Idag blev det ett inlägg som bara kom till när jag satte mig framför datorn. Ingen bild har jag som passar in på ämnet varför det får bli ett inlägg utan.

Nu ska jag koppla av innan det är dags att göra natt. Välkomna åter!



Kommentarer
Postat av: gunilla

Hej Lotta! Ja, nu är man avslöjad, nedrans! Skämt å sido, jag brukar gå in och kolla hur din vardag ser ut eftersom du bjuder på den. Jag måste säga att jag är imponerad att du klarar av vardagen med ansvarsfullt jobb, dagis, ishockey, familj och allt vad det innebär. Du är duktig och är värd att åka till New Yok med Sirpa.Man behöver vara ifrån varandra för att uppskatta vardagens alla vedermödor.Kramar!

2009-10-08 @ 22:08:54
Postat av: Giggi

Hejsan Lotta! Jag tittar in på din blogg varje kväll innan jag ska lägga mig nästan. Tycker att det är kul att du uppdaterar varje dag, det gör att jag vet hur du har det även fast vi inte hinner prata jämt. Jag inser dock i detta inlägg att det är lite snålt av mig att inte bjussa tillbaka på samma sätt, men inser att jag inte är en bloggare. Kram och tack för din fina blogg.. Giggi

2009-10-08 @ 22:34:09
Postat av: Giggi

Hejsan Lotta! Jag tittar in på din blogg varje kväll innan jag ska lägga mig nästan. Tycker att det är kul att du uppdaterar varje dag, det gör att jag vet hur du har det även fast vi inte hinner prata jämt. Jag inser dock i detta inlägg att det är lite snålt av mig att inte bjussa tillbaka på samma sätt, men inser att jag inte är en bloggare. Kram och tack för din fina blogg.. Giggi

2009-10-08 @ 22:34:26
Postat av: mammaxtre

Hej Gunilla, det slog mig att du borde skaffa en blogg du också. Du har massor att förmedla och kan dessutom ta hjälp av Daniel att skapa en fin personlig sida. Tack för att du följer min vardag via cyberrymden. Sköt om dig och hälsa Tomas så gott.



Gisela, du bjussar genom att lämna avtryck i en kommentar lite då och då. Det tycker jag är trevligt. Kram till dig från mig.

2009-10-09 @ 21:11:13
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0