New York dag 1

Har kommer nagra bilder fran varan forsta dag i New York.



Sirpa vantar pa flygbussen som ska ta oss till city.



Glatt overaskade blev vi nar vi sag varat rum (en svit)



Varsitt badrum har vi utover detta fina rum.



Trevligt valkomnande med gavor.



Mycket att ta in kan jag lova. Maktigt sa det forslar.



Vi har gatt och gatt.



Sa lackert.



Har sitter vi nu i skrivande stund. Vi har nu varit vakna i snart 24 timmar. Trotta men valdigt lyckliga. Nar vi antligen kom hit idag kande jag mig som ett litet barn pa julafton.

Shoppat har vi hunnit med. Anna dina Clear eyes ar inhandlade. Present till Saga Lee likasa. Plus lite annat smatt och gott.

Natti natti

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Satan så lyxigt ni verkar bo! Vart bor ni (gatnummer?)

Ha nu några underbara dagar!



KramKram

2009-10-22 @ 08:33:15
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Giggi

Åh vad underbart! Måste erkänna att jag är avundsjuk, fast ookså väldans glad för din skull.. Låter bra att ni redan hunnit shoppa, "shop til you drop!" Kram Giggi

2009-10-22 @ 10:52:15
Postat av: maribella

Jag är inte det lilla minsta avis, inte det allra lilla minsta....

Åh, det ser fantastiskt ut!!

2009-10-22 @ 18:46:31
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

Hej brudar,

vi bor hur lyxigt som helst. Adressen ar 150 east 50 street mellan Lexington 3rd Aveny.



Mycket shopping blir det.... Inget daligt samvete har jag heller, tjoho!

2009-10-23 @ 02:15:42
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0