New York dag 4

Hej, i New York ar vadret milt men regnigt. Vi har haft annu en toppenbra dag i denna fantastiska storstad. We love New York!



Sirpa i Centralpark. Det var sa harligt att fa uppleva denna underbara park. En oas full av liv.



Jag kan inte se mig matt pa alla skyskrapor. Sa coolt!



Precis som i filmerna man sett, sa ar det i verkligheten. Manniskor som aker skridskor, springer, promenerar, aker hast & vagn. Miljon ar fantastisk.



Host i New York.



Efter centralpark tog vi en fika pa FIKA. Ett mycket trevligt stalle. Malin gumman, har skulle du jobba!



Idag har vi akt tunnelbana.



Det har regnat pa oss idag, men vi ar lika glada for det. Shoppat har vi gjort, med besked. Hoppas nu att vi bada klarar oss fran overvikt. 23 kg per vaska ar det som galler. Hoppas hoppas att vi klarar det :-)
Varken Sirpa eller jag har dock gatt upp i vikt denna resa. Som vi har gatt och gatt. Finns sa mycket att se har. Sa mycket att uppleva. 

Nu ska jag tillbaka till varat fina rum for att gora mig i ordning for middag.

Sista natten i New York. Kanns lagom att aka hem imorgon. Jag ar sa nojd sa nojd med denna resa. Ska bli harligt att komma hem till min familj.

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0