Snart på resande fot

God morgon,

om en pyttestund är det dags för mig att ge mig av hemifrån. Jag ska ta tunnelbanan till T-centralen. Där ska jag möta upp Sirpa. Vi har förbokat en taxi som tar oss till Arlanda för ett bättre pris än Arlanda Express (tåget). Tack Kärleken för tipset. Kom precis på att jag inte har något förköpshäfte, måtte det gå att köpa hos spärrvakten.

Datorn tar jag inte med mig, har dock stor lust att göra det. Någon måtta får det vara! Tänker att städernas stad säkert har en data eller två som jag kan blogga ifrån. Något inlägg från NY ska jag försöka bjuda på.

Ha det gott alla

Kommentarer
Postat av: Fembarnsmamman

Hoppas ni får det bra i NY! Och vad fin bloggen blivit!

2009-10-21 @ 13:27:42
URL: http://ennylivsstil.blogg.se/
Postat av: Giggi

Hejsan Lotta! Kommer att längta efter dina blogginlägg, men hoppas samtidigt att du har så fullt upp i NY att du inte hinner blogga. Njut och ha en underbar resa!

2009-10-21 @ 17:48:54
Postat av: Giggi

Hejsan Lotta! Kommer att längta efter dina blogginlägg, men hoppas samtidigt att du har så fullt upp i NY att du inte hinner blogga. Njut och ha en underbar resa!

2009-10-21 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0