Sova borta

Go kväll på er alla som hittat hit,



Jag är med ledningsgruppen på konferens och sover därför inte hemma i natt. Lämnade Lillfisen på dagis i morse och fick hjälp att dra väskan, som ni kan se på bilden ovan.

- Åh, då kommer du att vara borta jätte länge mamma!
- Jag blir inte borta länge älskling, jag kommer hem redan imorgon.

Jag kan inte få annat än ångest över att jag snart ska till New York. Blir då borta fler nätter än en. Men, vet av erfarenhet att han när jag kommer hem från New York kommer att säga - men mamma det var ju inte länge!
Lite ångest det har jag redan nu, tyvärr. Jag är hopplös och borde inte,  men det kan inte hjälpas.



En bild på del av mitt rum för natten. Kan redan nu, efter att ha suttit en stund i sängen för att blogga,konstatera att sängen INTE är skön. Men vi får förmånen att jobba oss igenom tunga frågor i lugn och ro under två dagar varför jag inte ska klaga.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

8 juli var jag hos frissan sist, jag brukar bara gå var 3-4 månad! Nu väntar jag på att få läsa Fyrvaktaren (kommer i min bokklubb denna månad)Och, nej du är inte klok som får ångest över att resa bort! Han har ju en bra pappa, hade en han inte det skulle jag förstå. Skärp dig nu!

2009-10-07 @ 07:29:55
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Hej!

Så du är på vift:)



Visst är siffrorn coola!

De är ca 5 cm höga o med ett stift på baksidan så man ska trycka fast dem på blockljus som en adventsljusstake. Såå fina :)



Kram Jeanette

2009-10-07 @ 08:43:33
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com
Postat av: Malin

Headern fixade jag alldeles själv, kan hjälpa dig när vi ses :)

2009-10-07 @ 10:37:32
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: maribella

Tycker rummet ser riktigt mysigt ut, inbjuder till egentid! Ta chansen och strunta i att ha dåligt samvete! Det är bara du som lider!

Kram

2009-10-07 @ 19:55:08
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0