Tre veckor kvar

Hejsan hejsan, det är Malins nya hälsningsfras. Hejsan hejsan,  får inleda detta inlägg då jag har sällskap vid bordet av just Malin.



Ett av dagens inköp är fem stycken svartvita disktrasor. Nu har vi disktrasor som matchar vårat kök :-)



I kväll har Sirpa och jag (och Melker) planerat lite inför våran New York resa. Otroligt att hon och jag ska åka till New York om tre veckor. Känns overkligt och läskigt och kul!

Nu ska jag ägna mig åt min självförsörjande dotter som är på besök.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla ni som hittat hit.

Kommentarer
Postat av: Marie B

Hej vänen. Missat att ni ska till the big apple.

Hoppas att ni får det helt underbart.

Har lite planer på att bjuda hem er (tjejligan!)en kväll. Det var så länge sedan men återkommer om det.

Vi hörs

Puss

2009-10-01 @ 22:18:58
Postat av: Maribella

Vilka underbara disktrasor!!!

Vart har du hittat dom?



NY....en dröm för mej!



Ha en skön och avkopplande helg!

2009-10-02 @ 18:08:28
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Mammaxtre

Marie B. Du har varit alltför upptagen med planering av bröllop. Därför missade du den stora nyheten om NY. Kram till dig fru Blomqvist



Maribell. Disktrasorna finns på Stockhome. De har så mycket roligt där. New York är en av mina drömmar som nu ska förverkligas. Kram till dig från mig

2009-10-02 @ 20:09:12
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Livet med tre

Wow.. Min NewYork resa är helt klart det häftigaste jag gjort! Väldigt avundsjuk är jag nu.. Kram

2009-10-03 @ 09:23:29
URL: http://livetmedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0