Vakum

Hej på er, plötligt känns det som att jag inte har något att skriva om. Ett litet vakum efter en underbar semester med Sirpa i New York. Då fanns det massor att berätta. Nu finns det mindre. Fortfarande trött. Somnade i Melkers säng efter sagoläsningen ikväll.  Lyckades somna tidigt igår, men vaknade under natten och hade svårt att somna om. Hoppas på bättre sömn inatt. 

Aik möter Örebro på Råsunda. Jag hejar på Aik förstås. Det står 0-0 i matchen. Behövs en vinst för att gå om Göteborg i tabellen. Malin är där. Heja Aik heja Aik!

Malin som för övrigt gjort sin mamma glad idag då hon sökt jobb på Ica Maxi.

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: eva

Hittade hit från....yogamamman, tror jag???

iallafall, jag har aaaaldrig velat åka till New york.

Nu vill jag det.

ditt fel.

shit va sugen jag blev ;)

ser helt underbart ut!

2009-10-28 @ 20:57:43
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0