Ge mig mera tid...

Hej på er,
jag behöver mer tid! Hinner inte med allt jag vill och måste.
Väl hemma efter arbetsdagens slut lagade jag middag. Därefter bar det iväg till Scaniarinken. Handlade på IcaMaxi. Åter till Scaniarinken för att vänta på att få åka hem igen. Hemma väntade diskmaskinen på att bli urplockad, och tvätt på att få bli hängd. Nu sitter jag för att skriva detta inlägg och sedan är det läggdags.



Idag var det ingen vanlig hockeykörning. Teori samt fotografering istället för träning. Under fotograferingen hade jag trevligt sällskap av Annika Holm, som också hon har en hockeyspelande son.



Jag missade förstås att ta foto när Marcus fotograferades enskilt. Var för sent ute helt enkelt.

Genom åren har jag emellanåt frågat mina barn vad som har varit roligast just idag? Ville att de skulle plocka ut något särskilt som varit bra. Om jag skulle fråga mig själv den frågan skulle svaret idag bli -Marita. Idag har jag äntligen återupptagit kontakten med en för mig mycket kär vännina. Vi tappade bort varandra när Melker kom till världen. Marita och jag lärde känna varandra på högstadiet. Ska bli så roligt att få henne tillbaka in i mitt liv. Hon har fattats mig.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0