Härliga onsdag

Hej och God morgon på er alla,

Idag är jag ledig vilket känns väldigt bra. Dagen är fullspäckad förstås. Detta till trots ska jag njuta av denna soliga onsdag. Ska njuta av egentid hos frissan. Älskar att bli ompysslad samtidigt som jag blir bjuden på kaffe och kex vilka jag avnjuter samtidigt som jag betar av en hög med skvallertidningar. Med andra ord avkoppling på hög nivå. Har lovat Lillfisen att bli hämtad direkt efter lunch. Ett besök hos skaderegleraren med bilen skall hinnas med. Utöver det hoppas jag på att hitta en mörkblå mössa till lillfisen. Den han har nu är det bebisvarning på. En present till Malin som snart fyller år skall inhandlas. Ikväll är det min tur att köra grabbarna till hockeytäningen. Innan färden går mot Scaniarinken skall städning och andra små måste också hinnas med.

Det blir en bra dag idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0