Ishockey

Hej på er alla denna söndag. Min söndag blev ljusår från min lördag, tack och lov!



Efter en lugn och skön morgon for vi iväg och uträttade några ärenden. Bl.a. inhandlades en födelsedagspresent till Disa. Skönt att ha presentinköp avklarat innan vardagen tar vid och tiden blir knapp. Eftermiddagen har vi tillbringat i Telgerinken. Träningsmatch mot AIK.  



Malin och hennes pojkvän Raginal kom för att se matchen. Trevligt sällskap må jag säga.



På bilden ser ni Marcus ( i rött) som precis missat att sätta en straff. Marcus som gjorde ett mål och en assist får vara nöjd trots denna miss. Jösses vilken spännande match som för övrigt slutade 3-3.

Nu är det kväller och sönerna sover redan sött. Jag ska städa undan lite, måla naglarna och kanske börja läsa en ny bok.

För att få ordning på matfrågan i veckorna har jag idag upprättat en inköpslista utifrån en veckomatsedel. Jag tror och hoppas att det ska göra matfrågan mindre stressig för mig. Alla sätt är bra utom de dåliga, right?

Imorgon är en ny dag.

 


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Jag skulle inte fixa min vardag utan matsedel för veckan!

2009-09-14 @ 07:11:35
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0