Måndagkväll

Hej på er,

vilket härligt sensommarväder det bjuds på. Synd att tiden inte räcker till, skulle gärna njuta lite av sol och begynnelsen till höst. Men det hinns inte med. Nedan ser ni hur min kväll ser ut.

Åkte från jobbet ca kl. 16.30. Hemma ca kl. 16.55. Avfärd mot Scaniarinken kl. 17.00. Lämnade grabbarna vid rinken och åkte hemåt igen. Hemma igen ca kl. 17.45. Nu lagar jag middagsmat, som jag tack och lov till viss del förberedde redan igår. Kl. 20.00 ska grabbarna hämtas på Scaniarinken. Därefter är mitt mål att åka till IcaMaxi för att storhandla. Allt för att klara av den veckomatsedel jag bestämt mig för.

Somna ovaggad ikväll är jag säker på att jag gör :-))

Ha en trevlig kväll och glöm inte att njuta av vädret som det bjuds på. Snart är det jul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0