Åh

Hej och gokväll,
Idag har jag ägnat halva dagen åt att städa. Supertrist att ägna en solig och härlig förmiddag åt att städa. Åh vad jag önskar att jag hade ork att städa på vardagkvällarna istället. Och åh vad jag ville jag gå på Marcus match idag. Men så blev det inte, tyvärr. Melkers garderob blev dock rensad från urväxta kläder



Efter att ha städat klart var det en fröjd att sitta och kika på dessa sötnosar när de lekte med sand och vatten.

 



I skrivande stund sitter jag i soffan med datorn i knät samtidigt som jag sneglar på "Här är ditt liv". Vilken härlig blåsning Mikael Persbrandt gick på. Trevligt att få skratta gott en annars ganska trist lördag.

Ha det gott alla ni som hittat hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0