Friskhetstecken

Lillfisen som insjuknade häromdagen i hög feber gick upp super tidigt denna morgon. Han hade massor att göra sa han. Vid frukostbordet var han en riktig liten bråkstake. Det mina vänner är ett friskhetstecken.

Han börjar bli frisk :-)

En feberfri dag innan återgång till dagis är min regel. Igår hade han feber varför jag är hemma med honom idag.

Jag har det oerhört förmånligt som kan arbeta hemifrån vid behov. Som chef har man oftast endel skrivgöra som måste göras. Det passar jag således på att göra idag. Jag arbetar undan mina surdegar med min laptop sittandes i mitt fina kök.

Just nu är han lugn och fin Lillfisen, en förutsättning för att få något gjort....

Deprimerad kan man bli om man tittar ut genom fönstret, vilket jag precis råkade göra. Det snöar (suck!)

Näpp, nu måste jag återgå till mina surdegar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0