Gravvård



Jag flexade ut i bra tid idag då jag så gärna ville besöka min morfar och mormors grav innan helgen tar vid. Nu känner jag mig lugn då jag vet att det är fint vid graven. Så fint det nu kan vara mellan vinter och vår. Jag har klippt ned skräpet av det som var Kärleksörten innan vintern tog vid. Jag har ställt dit påskkliljor samt tänt ett ljus. Kärleksörten kommer så fint, det kunde jag se. Det gör mig varm om hjärtat.

Väl hemma kom jag hem till Kärleken som stod vid spisen. Han bjöd på god middag. Nu är det tidig kväll och jag är mycket trött. Att komma hem när klockan är på väg att bli natt, det är på tok för sent för mig...

Trevlig helg önskar jag er alla

Kommentarer
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Kyrkogårdar är lugn för mig, jag blir alltid så rofylld där.

Vad mysigt att komma hem till dukat bord, det kan man aldrig få för mycket av.

Kramar<3

2010-04-09 @ 19:52:15
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0