Regn hos mig

Trevlig Valborg på er alla,

Valborgsmässoafton innebär 4 timmars förkortad arbetsdag. Jag slutade därför kl. 12.00 idag. Hem från jobbet för att hämta Lillfisen på dagis samt hem för att packa. Packade och klara startade jag och mina söner färden till landet. Kärleken som inte hade lyxen att sluta tidigt kom ut lite senare än oss.



När vi kommit fram till landet packade vi ur bilen och gav oss direkt iväg till golfbanan. Marcus ville dit och slå lite. Melker och jag valde en glasspaus inne i Trosa framför golfbanan.



Kring torget i Trosa finns en rad olika inredningsbutiker. Jag hann hämta lite inspiration i en av dem idag. Bilden tog jag inne på Lusthuset. Så mycket fint har de.



Dagens båtbild blir denna segelbåt. En av många fina båtar som passerat tomten under eftermiddag och kväll.

I Trosa har det regnat av och till. Just nu är det regn hos mig. Men det gör mig ingenting (just nu). Jag är på landet och ska göra mitt bästa för att koppla av. Koppla av står högt på min önskelista. Imorgon får det gärna vara en stor härlig sol på himlen. Även det står nämligen på önskelistan.

Frågan nu är om vi ska gå och kika på brasan inne i Trosa eller om det blir Så ska det låta på tv. Melker får bestämma.

Må så gott

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0