Sirpis & Jag



Sirpa och jag valde bort vardagstristessen denna torsdag. Efter jobbet möttes vi upp på Heron city. Där hann vi äta en bit mat samt även strosa runt på Mio innan det var dags för ett biobesök. Vi såg en film som hade allt. Den var vacker, romantisk, äventyrlig, sorglig och viktig. Vi såg Avatar. Har ni inte sett den, gör det. Ni kommer inte att ångra er.

I biosalongen hade vi sällskap av två andra personer. Det var inte många som följde vårat exempel med att göra ett break från vardagstristessenJ  



Väl hemma sitter jag nu i soffan med Marcus och tittar på Ishockey. Jag hejar på HV71. Nyss kom Malin hem. Detta trots att det inte är söndag. Det var dock inte för våran skull hon kom hem. Det är utgång som gäller imorgon och hon behövde hämta lite kläder. Sover hemma gör hon inatt. Familjen samlad, skönt tycker jag.

Tack Sirpa för en trevlig kväll. Det gör vi om snart tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Jag SKA se Avatar. Maken vill inte men då går jag själv. ALLA säger att den är bra!

Trevlig helg på dig vännen

2010-04-23 @ 08:30:23
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Sirpa

Absolut en repris! Det finns säkert någon annan "gammal" film att se utan trängsel i biosalongen :)

2010-04-23 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0