Städdag (idag också)



Idag var det städdag på golfklubben. På bilden ser ni Melker med sin farmor. Börjar känna mig lite less på städdagar nu...



Inne på Golfklubbens toalett finns denna ljuslykta. Lite mysigt tycker jag. Melker tycker dock att det är jättekonstigt att de har kaffe inne på en toa. Efter att ha ätit lunch i golfhuset valde jag, Melker och svärmor att åka tillbaka till landet. Kärleken, Marcus, Leif och Ante valde att gå en golfrunda på 18 hål. För mig lockade en varm dusch mer än en runda kan jag tala om.



Åter på landet gick vi ned till kojan. Kojan har nu både tak och dörr.



Melker ville att vi skulle fika ute. Naturligtvis nere vid kojan. Kaffet värmde gott i kylan.



Kandadagässen börjar bli trötta på Melker som ständigt skrämmer iväg dem. Men de är ännu inte tillräckligt trötta på honom, de kommer ständigt tillbaka, suck!



Så här fint är det utanför Svärmors ytterdörr.

Nu är vi hemma i radhuset igen. Jag känner en oerhörd lättnad över att ha städat innan jag åkte till landet. Jag hade inte velat ta tag i det nu. Helt slut efter två städdagar i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0