Vacker kväll

En bra dag hemmavid. Jag hann jobba undan en hel del. Melker har haft en feberfridag. Sen eftermiddag packade vi ihop oss och for till landet. Laga middagsmat hoppade vi över. På vägen till landet stannade vi till i Trosa och köpte mat med oss från kolgrillen. Skön att lyxa till det ibland.



Efter att ha avnjutit en god middag valde vi alla att gå ut och njuta av en vacker kväll. På bilden ser ni Melker på sig egen strand. Mandrake beach.



Blåa blommor fanns det gott om i slänten. Erkänner att jag är osäker på sorten.



Gula blommor i en annan slänt. Krokus såklart!



Marcus har ett kortare träningsuppehåll innan barmarksträningen drar i gång. Han följde med till landet vilket gör mig så glad. Här ser ni honom öva inför golfsäsongen.



Här har han hjälpt till att få upp vass som legat i vattnet längs bryggan.



Kanske lyssnar han på fågelkvittret eller så vill han bara förstöra bilden i protest då han tröttnat på sin fotograferande mamma.



Vacker kväll. Detta är utsikten från Melkers koja som är under uppbyggnad.



Ikväll börjde uppbyggnaden av en koja eller ett skepp. Här ser ni far och son i full koncentration.



Trosa i mitt hjärta. Kvällen var oerhört vacker. Som balsam för själen för mig.

Må så gott kära bloggläsare

Kommentarer
Postat av: Grodmamman

De blå blommorna är blåsippor.

Vilket underbart ställe ni har!

Kram

2010-04-16 @ 21:27:03
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: anna of sweden

Vad härligt det ser ut!

Postat av: mammaxtre

Grodmamman, jag trodde nog att det var blåsippor men blev osäker då jag tyckte att de inte var sig riktigt lika på ngt vis. Vi har det bra tack vare min sambos fantastiska mamma som äger detta underbara ställe. Tack!



Anna of Sweden, tack för kommentar. Det är härligt :-)

2010-04-17 @ 08:17:56
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Marie KJ

Vilka fina barn du har! Fina ungar och en fin kväll, nu vänrat vi på bara på värmen :o)

PS Var det det jobbet du just varit på intervju för när du lunchade hos mig som du fått besked från? DS

2010-04-17 @ 09:23:31
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0