Kallt

Då har vi söndag vilket innebär att vardagen tar vid imorgon. Jag har gjort mitt bästa för att få ut så mycket som möjligt av denna mycket kalla dag. 
 


Utefixardag även idag. Finns massor att göra på tomten. Glimtar av sol idag, men skit kallt. Mössa och vinteroverall är forfarande ett måste. Skottkärran var inte bara min bästa vän idag. Melker hade också glädje av den.



Dagens båt.



Dagens svan.



Kojan börjar ta form. Väggarna är på plats.



Taket kommer på plats först nästa helg. Den blir galet fin denna koja. Naturligtvis skall den  så småningom målas grå.



På väg hem från landet stannade vi till vid rangen och slog några bollar. Så kallt!

Väl hemma stod Malin på begäran av mig i köket och lagade oss middagsmat. Således är familjen samlad. Malin som har en 26 årig boyfriend med egen lägenhet är inte hemma så ofta längre. Hon kommer hem på söndagar och tvättar.

Må så gott

 

 


Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Fina bilder!



kram

2010-04-18 @ 20:06:50
URL: http://www.hemochlycka.se
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Då får du passa på & njuta när hon väl är hemma;)

Åh vilken mysig koja den skulle inte jag tacka nej till ;), mina tjejer skulle älska den!!

Hoppas att din vardag har börjat bra!!

Kramar<3

2010-04-19 @ 14:11:33
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Maribella

Härlig koja! Men skottkärran ser inte heller helt fel ut!!

Kram

2010-04-19 @ 18:52:42
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0