Yes!



Idag kom beskedet som jag väntat och hoppats på. Nu vet jag att jag efter min sommarsemester går mot nya utmaningar. Ett nytt kapitel i mitt yrkesliv tar då vid. Läskigt och roligt och precis rätt i tiden. Jag ämnar nu att göra ett snyggt avslut. Därefter ska jag slicka mina sår ( åtminstone i några dagar). En bra sommarsemester ska jag ha. Sedan är det fokus mot det nya som tar vid.

Under en längre tid har jag sovit extremt dåligt. Har haft massor att fundera över och något att oroa mig för. Nu när jag fått besked och har ett datum att förhålla mig till står sömn på önskelistan. Kanske kan oron släppa taget om mig nu. Hoppas... 

Må så gott




 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Allt annat än det som nu är beslutat hade varit fel, dumt och skit för dig samt för de övriga som påverkas. Är glad för din skull men, om att du lämnar tycker jag INTE ;)

2010-04-27 @ 21:50:03
Postat av: anna of sweden

Låter spännande. Grattis och lycka till!

Postat av: Tobbe

Hejsan. :) Allt bra?

Kolla gärna in min nya design och säg vad du tycker? :D

2010-04-28 @ 04:13:47
URL: http://tobbees.com
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Förändringar är alltid bra eftersom de manar till utveckling...så GRATTIS till dig!!!

Puss<3

2010-04-28 @ 13:16:42
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Massor av Grattis till dina nya utmaningar! Kram Kram

2010-04-28 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0