Färdigfikad

Oj,oj,oj vad jag stått på denna dag. Min strävan efter att ha så få dåliga samveten kvar när jag återgår i tjänst på måndag gjorde att jag jobbat på som sjutton idag. Detta med allt från att rensa ogräs till att åka med sopor till återvinningen.



En fika paus klockan 14.00 blev det dock. Familjen Westberg bjöd över mig och Melker på lite fika. Det blev ett trevligt avbrott från alla måsten.



Ikväll kom min dotter Malin och hennes Stefan över på middag. Efter maten bakade Malin och Melker. Så det blev en kvällsfika också :-)

Malin och Stefan sover över. Detta innebär att vi alla är samlade under ett och samma tak, mycket ovanligt nuförtiden. Lite mysigt.

Nu skall jag invänta John Blund. Jag räknar kallt med att min sambo ringer inatt och vill bli hämtad. Han är på herrmiddag sedan kl. 11.00 imorse. Först golf sedan middag och sedan en sväng ut på stan. Så brukar det se ut och denna kväll är säkert inget undantag. 

Hoppas på några timmars sömn iallafall.

Jag känner mig färdigfikad på ett tag framöver. Jösses vad gott det var, men hualigen vad mätt jag känner mig.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Vilket ryck! Hoppas att du känner dig nöjd över dig själv. Nervös inför i morgon? Lycka till (från en som också skulle tänka sig att byta jobb)

Kram Kram

2010-08-22 @ 08:48:51
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Mmmm...den där kärleksmumsen såg härlig ut!!! Imorgon drar det igång...känner också att det är färdigfikat för ett tag :)

2010-08-22 @ 09:25:57
URL: http://asa-s.blogspot.com
Postat av: Maria

Oj oj, det där ser farligt gott ut.....



Ha en fin söndag!

Kram Maria

2010-08-22 @ 13:25:48
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Marie KJ, ett ryck som heter duga, jag lovar. Inte ett grässtrå finns emellan våra plattor på framsida :-) Och rabatten, är utan ogräs...



Inte nervös direkt. Känns jobbigt att behöva lära sig allt från början, att vara en rookie. Jag är van att kunna det mesta. Van vid att folk frågar mig när de behöver råd, hjälp elelr vägledning. Det får bli bra. Kram



Åsa, den var mumsig :-) Frågan är om jag kommer i mina arbetskläder. Vågar knappt testa. Ha det bra.



Maria, farligt är precis vad det är :-)



2010-08-22 @ 17:19:02
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0