Panik



Imorse när jag öppnade ytterdörren möttes jag av detta vackra. Njutbart.



När vi satt och åt vår frukost jag och min yngste son passerade dessa båtar. Kanske börjar några av er tröttna på mina båtbilder. Snart kan jag meddela övergår jag till hockeybilderna igen :-)


Snart var sinnesfriden slut för min del. När jag skulle ta mig an och se till att få en bröllopspresent inslagen utbröt total panik. Bröllopspresenten var till viss del skadad. Bröllopet är imorgon. Ni kan ana att jag trots att jag är ganska brun (solen ni vet) blev alldeles vit och frusen i ansiktet. Nu fann jag en lösning på problemet genom en kvicktänkt svärmor och en bra telefonkatalog.  Tack och lov!

Som ni ser på bilderna ovan har jag inte använt min nya kamera idag. Tänk vad jag saknat den. Ikväll fick jag den åter. Jag och min kamera har blivit ett med varandra tror jag bestämt :-)



Svärmor bjöd oss ikväll på middag ute på hennes altan. Urmysigt, och väldigt trevligt att slippa laga mat. Till Melkers stora lycka kom hunden Jippo på besök.



Sirpa och Anders skämde igår bort oss ordentligt när de kom på besök. Med sig hade de det ni ser i bild. Lavendel i en fin kruka hade de köpt. Grönsakerna har de odlat själva. Jordgubbsaften i flaskan var till Melker, självklart var även den hemmagjord. Så fantastiskt duktiga och generösa. Tack ännu en gång.

Nu skall jag logga ur då jag måste måla naglarna. Jag ska på bröllop imorgon :-)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Tack för din hälsning hos mig!

Vilken fin utsikt över båtarna ni har!



Hoppas brudparet får ett riktigt härligt bröllop imorgon:)



Kraam Jenny

2010-08-06 @ 22:23:49
URL: http://www.hemmapakrakered.blogspot.com
Postat av: Garbo och jag

Oj, vilken panik när presenten var trasig! Men skönt att det löste sig...



Och jag tröttnar aldrig på dina båtbilder. Den översta bilden är i en klass för sig. Ni måste ha härliga vänner som kommer med såna gåvor - hemmagjort dessutom. I mina kretsar hör inte det till vanligheten i det stressiga livet.



kramkram

Ullis

2010-08-07 @ 10:44:06
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: Maria

Tack snälla för tipset!! SKa skriva ner dem så jag kommer ihåg dem när vi åker!



Härliga bilder du visar! Sommar!



Hoppas det blir ett fint bröllop!



/Maria

2010-08-07 @ 13:04:30
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Underbara bilder. Dem tröttnar man inte på... Hoppas ni - och brudparet förstås - fick det fantastiskt på bröllopet.

2010-08-08 @ 08:42:31
URL: http://ingentingel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0