Förtroende

Godkväll på er,





Ikväll har det spelats match i Nacka. Vilken match sedan, hur bra som helst! Innan matchstart kan jag erkänna att jag tänkte endel, och hoppades så på att sonen skulle få mycket speltid. 

Jag känner mig så glad över att han fick mycket speltid i denna match.
Jag känner mig så glad över att han fick göra ett mål.
Jag känner mig så glad och stolt över hans insats.
Jag känner mig så glad över att grabbarna fick åka hem från Nacka med vinst. De vann med 3-1.
Jag känner mig så glad över att han spelar ishockey.

Allt handlar om förtroende. Han fick förtroendet i denna match. Någon annan än mamma trodde på honom ikväll, tror jag bestämt. Under matchen ledde detta förtroende till ett bättre självförtroende att ta med ut på isen. Det känner jag mig mest glad över. Snälla Marcus sluta aldrig att spela ishockey. Framför allt ska du aldrig att sluta tro på dig själv.



Dagens uppmuntran har jag fått av min kära vännina som jag träffar alltför sällan. Tack Marie KJ!

Nu ska jag titta på tv vilket jag gör väldigt sällan. Solsidan såg jag förra veckan, och det av en ren händelse. Galet bra!

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0