Godnatt

Hej på er,

Jag har förmånen att arbeta hemifrån när det behövs. Frihet under ansvar är något jag uppskattar oerhört. Idag har jag arbetat hemifrån. 



Efter en dag inomhus var det härligt att på eftermiddagen få promenera till dagis och hämta hem dessa två busungar. Jag och Melker överaskade Max genom att hämta honom också. De är som syskon dessa två. Snö finns det gott om varför det blev ett barn på kälke till dagis och två barn på kälken från dagis. Dagens träning :-)



Istappar kan vara oerhört vackert tycker jag. Dessa hänger på vårat hus. Tyvärr har jag svårt att ta bra bilder med vår kamera. Som jag skulle vilja ha en systemkamera.

Sitter med Malin (min dotter) och tittar på Sofia Wistam i "du är vad du äter". Kanske behöver jag en Anna Skipper för att få energin tillbaka. Bli pigg och glad igen. Jag har ingen Anna Skipper som kör med mig (tyvärr) så min strategi för att klara av morgondagen är att gå och lägga mig tidigt, typ snart....


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Vad skönt att kunna variera sin arbetsplats!!

Mysigt med lite pulkaåkning, alltid bra att få träna sina muskler ;)

Hoppas att ni får en jätteskön helg!

Kramar<3

2010-02-12 @ 13:01:57
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0