Borta bäst

Godkväller på er gott folk,



Av Viktoria, min vännina och gudmor till båda mina söner, har jag fått boken "Borta bäst". Imorse hade jag en mysmorgon i soffan med denna bok som jag tillochmed lyckades läsa ut. En för övrigt mycket bra bok  som jag starkt rekommenderar. Huvudpersonen i boken Sylvia är en annorlunda karaktär i en annorlunda berättelse. Undrar om vart Kadefors hämtat handling och karaktären ifrån. Om hon har på något sätt upplevt det liv och den typ av sätt som karaktären bär i boken, eller om handlingen bara kom till henne. Någon som vet? Hur som är jag glad att jag läst denna bok. Tack Vinkan!

Nu har det varit full fart framåt sedan kl 11.00. Som vanligt har jag inte hunnit med allt jag velat. Mina ögon går nu i kors. Dags för mig att gå och nana kudde.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Therese

Det finns inget bättre än en bra bok att få fly vardagen med. Tack för alla dina fina kommentarer på min sida, dom värmer!

Kram

2010-02-01 @ 07:00:03
URL: http://theresehimmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0