Dåligt samvete

Gokväll på er ni som hittat hit,

Ibland händer det att jag vill vara på flera ställen samtidigt. Ikväll är en sådan kväll. Då det är fysiskt omöjligt att vara på flera ställen samtidigt blir det till att välja. Oavsett val kommer ett dåligt samvete som ett brev på posten.

Marcus har hockeymatch i Trångsund ikväll & Melker är forttfarande sjuk. Jag lyckades inte ordna så att Marcus kunde få skjuts av någon i laget till matchen vilket för mig skulle innebära att jag skulle komma hem från jobbet pussa på Melker för att därefter åka hemifrån. Mitt samvete klarar inte detta. Kärleken följde med Marcus på matchen i mitt ställe, tack snälla! Det innebar att jag fick vara hemma och mysa med min sjukling. Det innebar också att jag fick dåligt samvete över att jag inte följde med Marcus och stöttade honom. Hursom så blev det ändå en bra lösning. Marcus kom till matchen, och jag fick ägna en kväll med min sjukling. Det är svårt när man vill vara på fler ställen samtidigt.



Efter natten som var ser jag förmodligen ännu mer död ut än jag gjorde igår. Jag och Melker fick oerhört lite sömn i natt. Jag kan faktiskt inte minnas när jag sov en hel natt senast. Detta måste det bli ändring på. På bilden ser ni min profil på vårat Wii spel. Min profil ser åtminstone ut att ha energi. Kanske det är därför jag har blivit en jävel på bowling :-)

Trevlig helg önskas er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0