Middag

Gokväll, min dag i dag var oerhört krävande. Huvudvärken växte fram och mot slutet av dagen kunde jag knappt sortera tankarna.


Sirpa, Marie, Viktora och Helene


Marie & Viktoria


Kvällen bjöd på något helt annat än vad dagen gjorde. Åt middag med tjejligan (utan Karren som var sjuk). Vi åt middag på "Mäster Anders" som ligger på Hantverkargatan 16 i Stockholm. Huvudvärken var som bortblåst och jag kände bara glädje i kroppen. Nu har jag tankat energi och uppdaterat mig på mina vänners liv. Mätt och belåten är jag också. Jag var modig genom att våga beställa in råbiff. Det hade jag inte ätit tidigare, det var gott :-) Enligt gängse tradition hade vi alla en julklapp med oss. Vi byter julklapp med varandra enligt ett lottsystem. Trevlig tradition. I år fick jag en ögoncreme i min julklapp. Den blev jag glad för.

Tack för ikväll tjejer!



Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Så mysigt! Det är sådant man saknar när man bor utomlands. :(

2010-01-08 @ 04:30:34
URL: http://www.annasweden.blogspot.com
Postat av: Marie B

Tack själv för en underbar kväll.

Umgås med vännerna är verkligen sådant som ger en lite energi tillbaka och gör livet värt att levas. Puss på er.

2010-01-08 @ 11:58:52
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Åh vad härligt, att möta vänner ger mig alltid så mycket värme & kärlek. Vilken mysig tradition att ge bort en julklapp---

Hoppas att huvudvärken fortsätter att hålla sig borta & att du får en mysig helg.

Har lagt till dig på mina favoriter:)

Kramar<3

2010-01-08 @ 14:19:32
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Frida, tack för kommentar. Vad kul att du länkat min blogg. Trevlig helg önskar jag dig också.

2010-01-08 @ 21:22:48
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0