Pulkabacken

Gokväll på er bloggläsare,

Melker ångrade sig och ville till pulkabacken. (Ni som läst inlägget innan detta förstår vad jag menar). Både han och jag behövde komma ut efter att ha tillbringat hela dagen inomhus. Vi tog därför med oss snowracern och begav oss till backen.  - 19 grader sammantaget med att det var mörkt ute kan vara anledningen till att vi var ensamna i backen. Trots kyla och mörker hade vi en väldigt mysig stund  i backen jag och min lillfis.

Nu är det kväller och snart är det natti natti för min del.







Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej Lotta!

Tycker synd om dig och din svanskota.

Såg det här på Isabella Hallings blogg.Kan vara värt att prova!? Vad tror du?

".Jag har fått en av de bästa massagerna någonsin!

Kolla in Catharina Olsson på Södermalms Kiropraktik. Just nu har hon specialerbjudande (jag har inte fått det sponsrat bara diggar behandlingen).

Får kiropraktorbehandling för svanskotan och resten av ryggen som åkt snett för att kompensera för svansen. Massage är ju världens bästa grej."

Lycka till

Gunilla

2010-01-09 @ 22:25:46
Postat av: mammaxtre

Gunilla, vad gullig du är. Massage har jag inte ens tänkt på. Kanske har du rätt, det kanske skulle vara bra för mig och min svans.

Tack för omtanken. Sköt om dig och hälsa så gott.

2010-01-10 @ 07:58:13
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0