Takdusch

Hej och gokväll på er,



Känner mig tyngd idag. Noterade att jag de två senaste inläggen haft rubriker som Surt och trist. Kvällens inlägg skulle kunna ha rubriken tyngd eftersom jag känner mig just så. Men tråkiga rubriker får det vara nog med varför det fick bli annan rubrik. Har också noterat att jag i det senaste inlägget inte bifogat någon bild. Bara text är för tråkigt i längden. Därför mina vänner bjuder jag på en bild på något som gör mig glad. En bild på vårat duschrum som snart är färdigrenoverat. Är så nöjd, så nöjd. Tycker våran takdusch är så fin. Är så nöjd med vårat val av kakel och klinkers. Är så nöjd med alla val.

Oavsett hur man känner sig ska man enligt vad jag lärt mig av att titta på Oprah Winfrey, hitta något som är positivt. Jag känner mig aningens tyngd efter denna dag, men är väldigt glad över vårat fina duschrum med fin takdusch :-)

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Finfint!

Postat av: mammaxtre

Hej Anna, bilden har jag tagit med min mobil. Hade jag haft den kamera du verkar att ha, då kan du tro att den bilden visat änmer hur fint det är. Inte ett dugg avis på dig, inte alls :-)

2010-01-21 @ 06:39:42
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

vad fint :D

2010-01-21 @ 07:25:18
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0