Wii

Hej alla, då har söndagen snart passerat revy. Imorgon är det vardag för samtliga i denna familj. Skolan börjar nämligen igen efter ett jullov som varat i tre veckor. De röda dagarna i almanackan väntas först till påsk. Nu väntar vardag....



Efter frukosten fick jag med mina söner till pulkabacken. Inte alls lika kallt idag, riktigt behaglig kyla.



Under eftermiddagen efter att jag skjutsat grabbarna till hockeyträningen, kom Sirpa på besök. Hon kom för att hålla ett löfte hon givit Melker. Hon hade inte bara med sig en massa cd-skivor till honom. Hon hade med sig fina tulpaner till mig. Tack Sirpis!



Efter middagsmaten blev det  till att spela Wii. Även idag blev det bowling. Jag, Marcus, Melker och Kärleken spelade några serier, riktigt skoj! Sedan lyckades Marcus övertala Malin att spela en serie mot honom. Hela familjen, oavsett ålder kan spela tillsammans. Jag slår ett slag för Wii.

Kände under dagen att jag hade lite ont i rumpan och förstod inte riktigt varför. När jag spelade bowling ikväll så förstod jag att det nog var träningsvärk. Ni kan då förstå hur otränad jag är - snyft.

Nu skall jag förbereda mig inför morgondagen. Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Härligt med gemensamma aktiviteter!



kram

2010-01-11 @ 00:03:49
URL: http://www.hemochlycka.se
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Wii är verkligen kul. Bowling är min favorit, man kan verkligen få träningsvärk av det där :)



Vilka vackra tulpaner, skönt att få in lite vår nu :)



Sv: tack snälla för din fina kommentar, jag blir så glad :)



Kram Elin!

2010-01-11 @ 15:30:56
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0