Kvällsdopp



Efter jobbet åkte jag till landet. När jag kvar framme var det bara till att sätta sig till bords då middagen var klar. Efter middagen gick vi till ett badställe. Melker skulle visa vad han och hans pappa övat på under dagen.

Jag tog badkläder med, men hade inte tänkt att bada. Det bor en liten badkruka i mig nämligen. Jag blev övertalad av Kärleken. Varmare än i Spanien sa han. Yeh right, tänkte jag och tog mig ett dopp. Havet var faktiskt varmare än i Spanien.

Marcus hade inga badkläder med. Han följde bara med och skulle inte bada. Inte heller han kunde motstå ett dopp.

Vad det var skönt med ett kvällsdopp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser mysigt ut :-) Nästan så att man blir lite avundsjuk!

2010-07-08 @ 22:51:22
URL: http://mamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0