Sol, vind och vatten

Min lediga dag från jobbet har jag tillbringat på kobben. Sol, vind och vatten i kombination med en fantastisk miljö och en väldigt bra bok. Vad mer kan man begära?

Jag ställde klockan på 07.00. Detta för att komma iväg i bra tid. Vi ville hinna först av alla till våran favvo kobbe. Den som kommer först får nämligen kobben för sig själv. Det fick vi. Vi hann först. På kobben tillbringade vi hela långa dagen. Sämre kan man sannerligen ha det. Marcus valde (igen) golfbanan framför kobben.



Melker bus lånade solstolen för en stund.



Melker inväntar vågen



Melker i vågen. Våghalsig som få är han vår lillfis.



Nappat har det gjort bra idag. Kärleken fick uppskattningsvis 20 stycken abborar. Catch and release är melodin for honom.



Vackert i sin enkelhet.



På en av av öarna vi passerade på hemvägen fanns det kor på sommarbete. Transporterade dit för att ha det bra.



Väl hemma passerade denna båt tomten.

Nu vankas det en god middag. Kärleken står vid spisen :-)

Imorgon är det arbetsdag igen. Min sista innan semestern, och min sista på denna arbetsplats.

Må så gott kära bloggläsare.



Kommentarer
Postat av: Garbo och jag

Jag älskar kossor! <3 Tror jag var en kossa i mitt förra liv... :D



Kramkram

Ullis

2010-07-15 @ 20:33:26
URL: http://garboochjag.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0