Tjejmiddag

Åh vad det är härligt att vakna upp och vara på landet. Det var helt klart värt att åka direkt till landet efter möhippan.



Vi har ingen flaggstång på landet. Men det har vår närmaste granne. Flaggan kan ni se skymten av på denna bild.  Kommer det att vara flaggdag den 19 juni fortsättningsvis, någon som vet? 



Marie KJ har som tradition att bjuda sina närmaste tjejkompisar (och sina systrar) på tjejmiddag i anslutning till hennes födelsedag. Detta år var inget undantag. Ikväll har jag därför varit på tjejmiddag hemma hos Marie KJ. En otroligt trevlig kväll. Jag åkte därifrån fylld av positiv energi. Hade jag kunnat stanna kvar längre än jag gjorde hade jag gjort det. Att umgås med trevliga människor mår man sannerligen bra av.



Middagsbordet. Gott så gott. Tack Marie KJ,  men också ni andra för en trevlig kväll. Det var härligt att skratta :-) 



På vägen tillbaka till landet hämtade jag upp Malin och hennes Stefan på Östertälje station. Hämtade även upp Marcus inne i Trosa. Han hade blivit inringd för att jobba, kul!

Otroligt men sant så har jag alla mina barn samlade på landet. Det händer (typ) aldrig. Plötsligt så händer det... Och det är jag glad för.

Jag har fått något att fundera på. Marie KJ.s tjejgäng skall åka till Valencia i september. Jag är inbjuden att följa med. Vore galet kul att åka med dessa tjejer. Skrattgaranti förstår jag ingår.

Nu har den bliivit natt igen. Dags för mig att sova.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Garbo och jag

Jag vet inte heller om det kommer att vara flaggdag den 19:e i fortsättningen.



Åh, jag ÄLSKAR skaldjur... Så gott!! När jag fyllde 40 (för några år sen) så åt jag min första och hittills enda hummer. Guuuud så underbart!!



Men va kul att få åka till Valencia - när ska du bestämma dig om du ska följa med?

2010-06-20 @ 03:48:58
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: Maribella

Grattis på födelsedagen!!!

Hurra hurra!

Och klart du ska med till Balencia!!



Kram

2010-06-20 @ 12:06:40
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Jessica

Grattis på födelsedagen Lotta!

Stor kram från oss alla <3

2010-06-20 @ 12:28:19
Postat av: Marita

GRATTIS på fördelsedagen!

Hoppas du får en underbar dag.

Många varma kramar

2010-06-20 @ 12:38:31
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Det bästa sättet att samla energi på är att umgås med sina vänner...jag bode verkligen göra det oftare än jag gör...

Härligt att få med sig hela gänget!!

Kramisar<3

2010-06-20 @ 17:49:45
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Sirpa

Grattis på din dag! Keep on jogging?

Kramisar

2010-06-20 @ 20:00:54
Postat av: Mammaxtre

Ullis, jag är 42 och har aldrig ätit hummer :-(

jag har inte bestämt mig ännu.



Maribel, tack snälla! Jag ska fundera på det, det ska jag göra.



Jessica, tack kära syster yster.



Marita, tack snälla :-)



Frida, vänner berikar livet. Så är det bara. Samla dem vetja.



Sirpa, tack snälla. Japp snart skall här handlas jogginskor :-)

2010-06-20 @ 22:30:59
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0