Möhippa

Idag var det dags för Gislela att överaskas med en möhippa.



Möhippan startade upp redan kl. 12.00. Jag anslöt sällskapet först kl 17.30. Jag begav mig då till Stockholm (Norrmälarstrand) och krogen M/S Gerda. På bilden ser ni systrarna Liv och Gisela.



Den blivande bruden. Min vän som jag håller så kär.



Efter M/S Gerda gick vi hem till en av tjejerna i sällskapet. Lägenheten var otroligt med betoning på otroligt fin. Vad sägs om 4 kakelugnar i en och samma lägenhet. Eller en kristallkrona i taket på toaletten?

Kvällen innehöll bl.a. god middag lagad av en inhyrd kock, presentöppning i vilken det ingick att gissa vem som köpt respektive present, Singstar och många skratt Gisela fick sitt hår och sina naglar gjorda av två inhyrda tjejer. När de flesta av tjejerna skulle ta sig ut i Stockholms nattliv valde jag att åka till landet.

Inslaget med presentöppningen var galet roligt. Man fick veta en massa som man inte visste innan :-)

Klockan har blivit sen och det är dags för mig att tacka för idag.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Men hallå! Var är bilderna på bloggerskan då? ;)

2010-06-19 @ 18:51:23
URL: http://www.annasweden.blogspot.com
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vilken härlig möhippa! Så kul med sådana överraskningar.



Sv: För att få text på bilderna. Jag öppnar bilden i photoshop, tar textverktyget och klickar där jag vill skriva, sedan är det bara att skriva och sedan spara bilden :)



Kram Elin!

2010-06-19 @ 21:36:34
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Anna, bloggerskan står ju bakom kameran vetja :-)



Elin, förlåt min okunskap, men är photoshop ett program man installerar?

2010-06-20 @ 00:52:00
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0