Morgonmys



Morgonmys med Nyhetsmorgon på tv är höjden av lyx. En lyx som jag sällan får tillfälle att unna mig. Imorse fick jag äntligen möjlighet att göra så. Denna morgon har jag tillsammans med en god kopp kaffe, nedbäddad i min sköna säng tittat på Nyhetsmorgon. Jag som avskyr att ha tv i sovrummet har under denna morgon (faktiskt) njutit av att ha den på plats. Att Kristin Kaspersen var en av programledarna imorse ser jag som en ren bonus. Hon är den bästa programledaren av dem alla tycker jag.

Denna morgonlyx har jag haft möjlighet att unna mig eftersom jag valt att vara ledig från jobbet idag. Melker är ledig från dagis och Marcus får sällskap hemma. Han har sommarlov. Förutom att gräsmattan skall klippas och att jag har hockeykörningen ikväll så finns inget annat inplanerat. Som grädde på moset skiner Solen.

Det blir en bra dag idag.

Ett orosmoln har plötsligen uppkommit. Melker har lite feber, 38,4. Han känner sig illamående.

Honom skall jag ägna mig åt nu. Ha en toppenbra dag alla mina läsare. Tack för att ni kikat in. 




Kommentarer
Postat av: Garbo och jag

Mmm, visst njuter man av det lilla extra (som att se på TV i sovrummet) när man inte är allt för bortskämd med sånt.



Hoppas sonen kryar på sig.



kramkram

Ulils

2010-06-17 @ 20:37:49
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: 2BarnsMamman

Härligt att få unna sig lite lyx och en ledig dag! Hoppas den var fin och att Melker mår bättre! Kram kram

2010-06-17 @ 20:46:38
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hej!

Tack för besöket hos mig! Vilken trevlig blogg du har, har suttit o läst en massa inlägg här nu en stund:)



Visst är det riktig vardagslyx att spana in nyhetsmorgon i lugn o ro, det gjorde jag oxå de två dagarna jag var hemma från jobbet nu i veckan. Idag däremot var det back to work o som vanligt när man varit borta var det massor att ta itu med:)Tur att det snart är helg!



Ha det bra! Hoppas din Melker kryar på sig!



Kraam Jenny

2010-06-17 @ 22:27:32
URL: http://www.hemmapakrakered.blogspot.com
Postat av: Tova

Förstår vad du menar, en liten stunds morgonlyx i lugn och ro kan verkligen fungera som balsam för själen :) även om det bara innebär lite Nyhetsmorgon-tittande och en kopp kaffe!



Hoppas din dag fortsatte på bästa möjliga vis!

2010-06-17 @ 22:45:06
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0