Njutbart

Att tillbringa en helg på landet är bra för kropp och själ. Alltid lika svårt att åka därifrån, svårt att inte stanna en liten stund till. Nu är vi hemma i radhuset igen. Familjen är återsamlad efter att ha tillbringat helgen på olika håll.

 

Efter frukosten tog vi oss ut i det vackra vädret. Här ser ni Melker åka kälke. Fort som sjutton gick det idag.



Ekens skugga i snön. Lite coolt.



Efter kälkåkning blev det skridskoåkning. Kanske sista gången för i år.



En vinterbild.



Ännu en vinterbild.



Jag och svärmor hade under eftermiddagen en alldeles underbar stund på hennes veranda. Vi njöt av solen, av varandras sällskap, av gott kaffe. Hon läste tidningar och jag läste klart Läckbergs Fyrvaktaren. En bok som jag verkligen kan rekommendera. Denna stund på verandan var riktigt njutbar.



När vi satt på verandan och njöt av livet såg vi två rådjur nere på isen. Fina så fina.

Här sitter jag nu i soffan med inpackning i håret och har det ganska så bra.
En MYCKET bra helg har jag haft. Hoppas ni som hittat hit också är nöjda med er helg.

Må så gott




Kommentarer
Postat av: Lollo Down Under

Om du minns mig Lollo kanske, hoppa in här bara av en slump igen tänkte väl på dig, Maries fina vännina.

Men det är lite läsktigt...

samma dag som du slår igen läckbergs Fyrvaktaren så gör jag samma !!!

Tyckte den var ruggigt bra !

Kram om jusst ingenting !

Lollo

2010-03-15 @ 04:03:28
URL: http://pingvinfamiljen.soclog.se
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Njutbart ska vara mitt ord idag...jag ska njuta...

Ser verkligen jättemysigt ut!!

Kramar<3

2010-03-15 @ 12:01:51
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Lollo, vad roligt att du lämnar spår efter dig i min blogg. Det uppskattar jag väldigt mycket. Du ska tro att jag funderat på hur du har det sedan du stängde ned din blogg. En kram till dig från mig.



Frida, vissa dagar gråter man och andra njuter man av. Sånt är livet. Nu njuter vi tycker jag :-)

2010-03-15 @ 20:20:33
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0