Att (vilja) köpa lista

Hej på er,

Jag har några saker, eller snarare många saker som står på min "Att vilja köpa lista" 

Av listan framgår att jag bl.a. vill köpa Trösklar (så tråkigt att ha ursnygga dörrar men inga trösklar), Systemkamera (är ju så kul att fotografera), Kläder (behöver verkligen en ny garderob), Semesterresa (helst nu eller åtminstone snart!)



Fatboy finns också med på min lista. Helst en svart till vardagsrummet hemma, och en röd att ha i vardagsrummet på landet (skulle passa urbra, och är säkert sköna att både sitta och ligga i).

Drömma om alla köp man vill göra är väl inte fel, eller?

Jag har en annan lista på gång också. En lista som handlar mer om det personliga planet. Sådant som inte går att köpa. Sådant som jag bara måste ta tag i. Ska klura lite till på den. Ska försöka komma fram till något klokt. Finns just nu massor att fundera på.

Nytt inlägg bjuds det på imorgon. Välkomna åter.





Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Måste man ha trösklar? Fatboy har jag aldrig hört om, är jag en omodern en? Kläder vill man alltid ha, jag köper väldigt lite kläder nuförtiden, men om några kilo så :o)

2010-03-01 @ 21:41:42
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Giggi

Hejsan Lotta! En kompis till mig har en Fatboy och den är verkligen urskön. Både om man är vuxen och barn. Vad det gäller listor så är det bland det bästa som finns att göra tycker jag man får liksom ordning på saker och ting, fast det som är ännu bättre är när man kan stryka saker från listor. Som t ex har köpt mig en ursnygg tröja! Kram kram Giggi

2010-03-01 @ 22:19:33
Postat av: Marie KJ

En liten tanke här bara... kanske vore det en idé om jag skrev en lista åt dig? Du vet utan att fundera har jag en header åt dig...

"-Jag ska ställa rimliga krav på mig själv" Ingen är övermänniska och kan vara bäst på allt, men du är f-n bra Lotta, det kan du Ninjahaja ;)

//Magnus

2010-03-02 @ 22:15:03
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Magnus, du är rolig du, och snäll, och omtänksam och en bra vän, och en bra kollega. Tack!

2010-03-04 @ 06:22:25
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0