Djur i natur

På vägen hem från jobbet idag blev jag så glad att jag var tvungen att stanna bilen för att ta kort med min mobil.





Tre vildsvin kunde jag bara inte köra förbi. Jag är väldigt förtjust i att se djur som de lever i det fria ute i naturen.
Kände mig upprymd länge och väl av att fått se dessa sötnosar :-)



Jag är oerhört tacksam över att jag har möjlighet att flexa på jobbet. Idag flexade jag ut tidigare då det var samling i Nyköping kl. 17.30. DM match med 94/95 mot Nyköping. SSK vann med 2-0. En match som inte betydde något. Dock spelade de mycket fin ishockey, och det betyder massor, inte minst för publiken.

Jag har huvudbry. Mitt hjärta säger mig en sak men min hjärna en annan. Vilken väg ska jag gå? Det är frågan.
Kärleken är klok han. Kanske ska jag ta och lyda hans goda råd. Måste ringa några samtal imorgon.....

God natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Ingen kan ju ge råd om man inte får veta vad saken gäller!

2010-03-19 @ 07:41:52
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Emily

åh jag älskar också att se djur i naturen :D det är därför jag fullkomligen stomtrivs i vårt hus på gotland, där går det djur lite här och var :D

2010-03-19 @ 08:04:23
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Marie KJ, din make ger mig goda råd på vägen. Jag vill vara lite försiktig med det jag skriver i min lilla blogg. Kram till dig från mig.

2010-03-19 @ 21:27:06
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0