Linda Olsson

Lugna söndag skulle denna dag kunna benämnas som. Frågan är om den blev för lugn. Aldrig kan man vara nöjd...



Under förmiddagen fick vi besök av denna lilla Solstråle. Underbara Maja ville inte följa med sin pappa och titta på tomter :-)

  

Förutom att ha bäddat sängarna och slängt sopor så har jag i princip bara slappat idag. Har läst ut en bok som jag tyckte mycket om att läsa. Linda Olssons " Sonat till Miriam". Tidigare har jag läst Linda Olssons "Nu ska jag sjunga dig milda sånger". En underbar bok. En måste läsa bok för er som ännu inte läst den.

Det är avkoppling på hög nivå att läsa en bra bok. Nästa bok får bli Mari Ljungstedts "Den mörka ängeln". Hennes böcker brukar vara riktigt bra.

Min längtan efter våren smyger sig på. Trist med snön som behagade komma idag.

Må så gott



Kommentarer
Postat av: Grodmamman

Gillar också att läsa, men tar mig sällan tid till det. Förutom på semestern då jag kan läsa upp till 10 böcker!:)

Kram

2010-03-21 @ 21:30:30
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Maribella

Inte vara ledsen över snön - det är Aprilväder redan i mars.... Hurra!!!

2010-03-22 @ 20:09:21
URL: http://www.maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0